10.

guuuud vad skönt att det är söndag !
idag är en dag då jag inte tänker resa mig ur soffan, och bara glida runt i myskläder hela dagen tills jag ska sova igen! : )

har jobbat hela helgen i örebro! det har gått bra. har ju jobbat med bästa ola ! : ) haha.
ifredags efter jobbet drog vi ut, gick till strömpis, Jenny fyllde ju år, så jag tänkte gratta henne efter jobbet sådär, men självklart så fanns det ju ingen jenny där !? nej men jag träffade ida ist och hon sa att jenny hade gått hem.
men ett stort grattis i efterskott till jenny ! <3

igår efter jobbet så går ju inte bussen förens tio i två, men vi hade trevligt på jobbet efter vi slutade satt och prata och rökte : )
sen så . . asså, haha !

nu sitter jag iaf hemma, håller på att bli sjuk tror jag ?! känns inte bra, men jag sitter och pratar med jenny nu, så ska nog åka in till örebro imorgon och bjuda henne på en fika, eftersom hon blivit stor tjej nu !

PUSSS !!



Kommentarer
Postat av: jenny

tack, vad söt du är gumman! :) <3

2011-04-10 @ 14:40:57
URL: http://trolllbolll.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Aa, för jag är ju inte bästa :(

2011-04-10 @ 15:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0