1.

hejhej på er alla.
jag vet att jag inte har skrivit på typ as länge! ber om ursäkt!
har haft lite för mkt att tänka på den sista tiden.
men sak samma nu är jag tillbaka igen helt och hållet, tror jag ! :)



jag har börjat jobba i örebro igen! känns underbart. Stallyktan är ett ställe som jag verkligen har saknat! (:
så hela förra helgen jobbade jag, nu i veckan har jag bara tagit det lugnt och tyckt synd om mig själv! haha.
har passat på att träffa elin madde sara och ewe! :) till och med träffat min louise!
och sånna jag verkligen inte träffar längre.

jaja, igår var det jobb som gällde, jobbade med Catta! och sen hade vi Sandra om praktikant!
så jävla go, och skit roligt att det just var Sandra som var där, med tanke på att jag har kännt henne i massor av år! så jävla duktig, men jag tror inte att hon kommer jobba i converse ngt mer! :)

just nu sitter jag och dricker kaffe! HA.
ska snart hoppa in i duschen måste hinna fixa mig innan det blir att åka in till örebro idag igen för att jobba! :)
imorgon ska jag mamma och lenita åka till ludvika på hundutställning med trolla och monster!
haha, trollas första, det ska bli väldigt intressant! hps hon sköter sig!
sen på kvällen imorgon blir det mer jobb på stallet, åker dit direkt efter hundutställningen!

nej nu har jag inte tid med det här!

PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0