väldigt trött !

Hej hej ! (:

idag har jag elin och mamma varit i sjötorp och kollat på dom sötaste valparna eveer !!
och en av dom är självklart min lilla egna Trolla som kommer hem på julafton :D <3
är så jävla underbart glad över att få hem henne !! (:
Elin blev förälskad i jaa alla.. men speciellt en av dom små valparna.. haha ! elin sa att hon skulle hem och tjata på sin mamma om att hon vill ha en! :) det tkr jag hon gör heelt rätt i :D

Trolla till höger<3Elins nya kärlek<3 ;)


Men just nu så sitter jag hemma hos pappa med Izabelle, Razmus är och leker hos en kompis, Olliwer och hans tjej äter pizza.
Medans jag Razmus och Bella åt god mat på redbrick förut!
nu ska vi bara ta det lugnt, sen ska jag försöka få barnen i säng innan jag måste springa till jobbet och lämna allt till Olliwer :)
får bli att göra ngr liter kaffe, så jag håller mig vaken tills jag ska börja jobba! :)



BIG LOVE TO THEM !! <3




TALK TO YOU SOON !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0