Tisdag !

Tisdag idag, vilket betyder att jag ska in till örebro! :) kan inte fatta att jag kom ihåg de! haha (:
så vi får väl se när vi kommer hem sen, för elin på stan i örebro, det kan inte sluta bra.
för då pratar vi om tjejen som kan gå runt på stan i lilla karlskoga i timmar, ja men det märks ikväll!

stäääda stäääda stäääda (: sen duschen och efter det kommer elin skrutt !! <3
uppdaterar efter örebro (:
see yaah :P

nej vad fasen, kom ju på att jag måste göra mkt mer än det jag nyss skrev, måste ju ner till tvättstungan.... mamma säger att det finns spindlar däär!! UCH.
det där med tvätt är ngt som jag skulle vilja skicka i väg till ngn annan snäll människa som tycke att det är roligt. för jag hatar ta mig fan att tvätta. och så måste man torktummla, och inte allt nejnej, utan man måste hänga vissa kläder på tork också, och man kan ABSOLUT inte tvätta vitt med ngn annan färg.. jag tror jag kastar kläderna, leker att jag är rik, och köper nya ist! det lät som en super idé om ni frågar mig.
men det allra tråkigaste, det slipper jag, det är nämligen elin som hänger in mina kläder, och det känns dyng bra ! xD

mina hjärtan, och tomten ? ;O



ååh vad skönt att komma hem ! :)

det blev först att hämta jävla betskena som man ska sova med för att få mindre ont i käkarna.. !?
jaja, det är inte jag som är expert så varför inte..
det blev det stan, hittade inte så mycket men en jätte söt sten som jag ska ha ljus runt om och ny bh och trosor :D så något blev det ju ialla fall.
Elin köpte världens finaste klänning, bra att vi har samma storlek, så kan jag också använda den xD
sen blev det ett besök på Stallis, jätte mysigt som vanligt ! där jobbade jane, catta, danne och lill prinsen :D käkade soppa och drack en cider, muummms.. :) var också tvungen att hjälpa till att servera lite, för dom hade fullt med matgäster, men vad gör man inte för x arbetskamraterna :) 

sen blev det att åka bussen hem, men det var så jävla svinkallt på vägen dit så jag trodde jag skulle frysa fast!
nu ligger jag hemma i värmen, ska kolla på lite gossipgirl och bara mysa med mig själv, för imorgon ska jag göra julmat !

Ha en super kväll alla ! PUSS (:



"ingen vill veta vart du köpt din tröja" xD

 
Tänker på dig mormor <3 !


Kommentarer
Postat av: elin

haha jaa inte alla som köper galgar speciellt till mig inte för att jag ska hänga in kläder ;) sötnos <3

2010-12-21 @ 13:40:09
URL: http://elinwk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0