Snart, snart klar...

heeejhoop !! :)

var vaken till kanske halvfyra inatt och målade mitt jäkla sovrum med elin ! :)
nu är det klart där inne, sängen är på plats, kläder byro mm. nu ska bara hyllorna upp,tavlan och lite ljus, och gardinerna (:
sen kommer det bli världens mysigaste sovrum ! :D

nu åkte elin hem, nu ska jag duscha packa och fixa det sista! :) sen hämta Maddes skor, hämta elin sen bär det av till storfors, hem till madde och sova där tills imorgon sen är det branäs för fulla muggar :) kommer hem på söndag igen ! då är det bara hallen och köket kvar att måla :D

nej brottom brottom.. måste packa, måste duscha...  MÅSTE MÅSTE GÖRA ALLT ! (:



Talk to you later ! PUSS




äntligen hemma hos Madeleine i Storfors. Och hennes snälla mamma hade gjort tacos till alla oss när jag och Elin kom hit! :) jätte gott var det. Efter det blev det bara lite prat om Branäs, och sen blev det en biltur till lilla Linda och fika, PS; hon vill nog säkert att jag ska säga att just hennes kaffe, det var jätte gott :D haha. Busade lite med hennes lille bror Fredrik, ganska övertrött var han iaf, drog ner min mössa, och tog min halsduk och grejer, :) söt.
Nu sitter vi hos Madeleine igen, lyssnar på lite musik, hon och Elin har duschat, så nu har alla vi typ fixat naglar och så. Så man är lite fin i morgon när det är nyår och grejer! :D
Imorgon ska vi upp tidigt, åker vid elva från Storfors till Filipstad, där vi byter bil hemma hos Becca, och sedan bär det av till Branäs där det är fest hela helgen lång ! :D Ska bli roligt att se vem som mår sämst på hemvägen.. haha, jag tror det är Becca! xD
Nej nu ska jag vara lite social, och kolla om det finns något bra på tv som vi kan slummra till ikväll !!

HOPPAS ALLA FÅR VÄRLDENS BÄSTA NYÅR ! :D det ska iaf vi ha!



PUSS


Kommentarer
Postat av: AnneLie Blom

Ta't lugnt min lilla bängel.. Mamms blir såå orolig annars :( Ta hand om varandra oxå!! Kram på er alla tjejor :))

2010-12-30 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0