seg dag!

god kväll alla glada :) haha

blev inga bilder igår från helgen, men va fan ! haha (:
det blev iaf att åka till Redbrick med Madeleine en sväng, tog en öl & en cider, och käkade lite kyklingvingar :) mumms..
sen så körde vi hem Linda och Linda, haha (: följde med upp en sväng, pratade lite och så.
efter det blev det hem gång för mig och Madde, fck lite besök, satt för det mesta och pratade och lyssnade på musik, helt okej om ni frågar mig! :)

ibland kräks jag.. haha ! jävla klockren komentar.. !  xD

det blev att göra lite ärenden idag, jag och Madde åkte och köpte all färg som jag ska använda på övervåningen, skulle börjat måla idag, men det blev inte så. får börja med det imorgon ist. (:
efter det blev det inte så mkt gjort, lekt lite med trolla, handlat, beställt tavla och sola :)
träffade Robin en sväng, men sen hade han annat inplanerat :) nu sitter jag hemma, ska väl egentligen sova..
men är inte ett dugg trött, men det blir tidigt imorgon, så man blir klar där uppe snart, så man kan flytta upp, och få sitt eget! FAN vad underbart ! :D



nej ni får ha det så bra :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0