nu eller aldrig !

god morgon ! :)

ligger i sängen, tror det regnar ute, det är blött på fönstret iaf !
det känns inte roligt, hps snön håller sig kvar! (:

Det blev ut på lite äventyr med Madeleine och Elin igår, vi tog promenad till Redbrick, Elin och Madde hade uggs, haha... dom gled och rammlade hela vägen fram, ganska underhållande faktiskt !
Jävla brud på Brickan igår, haha, om det nu skulle finnas en off knapp på henne, skulle jag tryckt på den flera gånger om! IRRITERANDE !!

Nu snart är det dax att göra sig i ordning, för klockan två ska jag ner till nu eller aldrig och tattuera mig! (:
underbart!! (: elin ska sitta och hålla mig i handen hela tiden ! haha.
återkommer med bilder senare :D

 PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0