jävla kyla !

ajajaj !
nu har jag inte skrivit på länge, i am so sorry ;)

helgen har varit ganska okej ! jobbade fredag lördag ! :) så tummen upp för pengar :)
fredagen var rolig på jobbet, fick en liten present av två knäppa syskon som jämt hänger där !: )

haha, måste ju nästan lägga upp en bild på det bara för det är så roligt, ni förstår att dom tkt att jag skulle ha ngt roligt att göra på fritiden, så jag fick ett målarblock och kritor :) haha !

 haha hello kitty ! JAG DÖR ! men dom gjorde min dag iaf, ! xD


senare på kvällen fick jag också en fråga, haha ! så jävla sööt ! det var en kille som frågade chans på mig när jag stog och jobbade i baren ! såå sööööööt ! :D haha !
lördagen var ganska seg, men jag gick hem till pappa, och käkade pizza med olliwer, hans tjej julia och ungarna :) dom är ju så söta ! :)

 <3


och så har vi söndagen, där det skulle vara lussevak mm. men det blev inte så mkt med det endå, jag gick till becka vi drack lite vin och myste framför datorn, skrattade och hade oss. efter ett tag kom Elin och Madde efter dom hade jobbat ! :) vi satt och pratade lite, sen åkte jag elin och madde hem till mig och tog natten :)
Dagen efter åkte vi in till filipstad och hälsade på Becka på salongen ! :) det var roligt, slutade med att vi satt och käkade pizza på salongsgolvet ! hhaha:D alla sätt är bra utan dom dåliga!

:)


KÄRLEK ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0