Högåsen äger !

hej alla goa och glada! (:

det är julafton snart ?! :O det går ofärskämt snabbt.. haha
jaja, jag har i iaf redan kommit på vad älskade Madeleine och Elin ska få! <3 haha
julaftob blir nog bara hemma med mamma tobbe och morfar <3 sen kanske en sväng förbi pappa och titta hur ungarna mår! :) frågan är ju.. vad vill dom ha ?! ajaa får strosa runt på stan imorgon och titta lite.

Vaknade föresten upp till mina änglar imorse... haha så underbara. :D
Elins pappa kom och hämtade oss förut, så vi åkte ut till Högåsen, guud jag bara myser när jag är där ute, värsta mysiga :)
men innan vi hann gå ut ur bilen får Elin syn på grannens häst som hade smitit ut på äventyr.. haha ! va fan..
så Elin snäll om bara hon är fångar in henne och tar med sig henne till grannen som inte hade märkt ngt alls! :)
Titta så duktig min Elin är <3!



Hon var väldigt fin den lilla rymlingen.. haha ! :D

efter det så gick vi hem till Elin och bytte om till ridkläder, sedan var det bara att gå till hennes stall och göra iordning våra hästar som vi skulle ut och rida på!
Gud vad det var mysigt att rida ut i skogen när snön lyste upp !
och jag fann min nya kärlek tror jag. Han heter Yamanys :$ <3
när vi kom hem från rid turen så stod jag bara i boxen och pussades med han.. Världens finaste ! :D
  <3


Neej nu är det som så att snart får jag finbesök av Madeleine och Linda !
Sen efter det så står Gossipgirl, måla naglarna, sista promenad med monster på schemat !
sen bumms i säng, för imorgon ska jag vara i örebro klockan nio !


PUSS

Kommentarer
Postat av: elööön

du äger snuttegull! ska vi kanske ta ngt varv på stan imorrn? om du tänkte dig kga vill säga och kolla pålite klappisar ? :) <3

2010-12-09 @ 00:09:44
URL: http://elinwk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0