happy birthday !!

Grattis Louise Fornell på din 20 års dag, skulle viljat vara med hela kvällen..
men var ju tvungen att jobba ! Men det var mysigt att äta mat med er ! :) <3

HAHA ! jag sov till halvtre idag, men var fortfarande trött när jag vaknade ?! vad är det med de .. haha
men sen var det bara att hoppa in i duschen för att fixa innan man skulle ner till jobbet! Fick desutom fin besök på jobbet av Elin & Linda ! mys <3
nu är jag äntligen hemma, gick en skön promenad hem i snön, tkr faktiskt att det är väldigt mysigt när det snöar ute!

KÄNNER mig VÄLDIGT sugen på att gå ut, så det får bli ledighet nästa helg och gå ut med brudarna och slå klackarna i taket ;D

SOV GOTT ! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0