Fredag ! (:

hejhopp ! :)

de snöar fortfarande, det är inte sant, jag tror på riktigt att en morgon kommer vi vakna upp,
heeelt insnöade alltså ! shit det här är ju inte sant!
men monster älskar snön iaf, så det är ju en lycklig jävel som har det bra! :)

ny tattuerad ! :) blev en liten symbol som står för mormor och morfar :)
tänkte lägga ut bild p hur det såg ut i går innan den var färdig, och på skissen, lägger upp en bild på hur den ser ut som färdig lite senare när den har läkt! :)

skissen   halvfärdig! :)

tack kjambjönen!! :) haha xD
om ni någonsin ska in på nu eller aldrig, säg kjambjön till herr Björn som jobbar där, lovar att ni får er ett gott skratt! :)

nu funderar jag på vad man ska göra med dagen..
tvätta lite, fixa , ut på pomenad med monster, och sen hälsa på dom hemma hos pappa kanske ! :) sådär lagomt innan man börjar jobba ikväll, börjar halv fem med att ta imot massa örebroare innan dom ska iväg på hockeyn :)

BTW, så fick jag ett roligt samtal igår ! :) Viktor ringde och sa att han är hemma osv. jätte roligt att höra av han, så får frsöka åka in och träffa honom ! :D haha, det här är ngt som han inte ens vet att det finns, det är riktigt fult, haha, men det är för ca två år sen tror jag :) på en fest jag och sara hade i örebro när vi va kattvakt! :)



lite fulla, lite efter klockan 12.. haha ^^
och enormt söta ! haha (:


talk to you later ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0