folk !?

VAD ÄR ERAT PROBLEM !! ;O WTF !!

haha, folk som inte kan bete sig på krogen alltså jag dööööör !!
nog för en annan kanske inte är världens bästa, men herre guuud!
det var bråk efter bråk, tjafs efter tjafs igår.. haha..
nu börjar man ju undra hur fan en själv beter sig när man är ute och är full !
UCH , det är fan skrämmande... jaja, jag behövde nog bara få ur mig det där om gårdagen..
HAHA ! (:

så HEEJ ALLA SKÖNA ! :)

som ni kanske märker så jobbade jag igår, hehe!
men ni ska inte tro att det bara är dåligt, för det är det inte. jag älskar mitt jobb faktiskt.
men ibland så blir man mörkrädd.. haha :)
jag var och hälsade på linda plus små ungarna igår innan jag gick vidare till jobbet !
där jag faktiskt fick en parfym som hon och pappa hade köpt på kryssningen :)
taack <3 !


följde också med Hubbe till örebro inatt, han agerade taxi mitt i natten, snälla klumpeduns.. haha!
men rädd var jag fan.. det är inte roligt att köra när det är sånt här jäkla väder inte.. glad att vi inte satt i
diket iaf. (:

idag hade jag tänkt hinna med att träffa underbara söta Bella som är hemma i karlskoga från stokholm, får se om det går för sig, för självklart så ska jag alltid jobba när hon är hemma och hälsar på... hmm tkr inte om det här just nu känner jag! :)
sen ska jag nog orka slänga mig in i duschen för att sen gå till en underbar ?! kväll på jobbet igen.. xD

ajaa, alla ni underbara, ha en jävligt trevlig lördag. för mig också helst!

PUSS

Kommentarer
Postat av: rebecca

Sjukt snygg du blev i luggen bruttan :-)

2010-12-18 @ 18:06:15
URL: http://rebeccasavinainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0