"alla kan inte, och somliga vill inte, så är det bara"

Jag skulle vara duktig och ta monster ut på en mysig promenad förut i snön, så jag klädde på mig, tog på mig uggsen, och började knalla med monstret..
vi hann vara ute i ca: fem minuter, tills monster fick syn på en liten hund, drog ner matte i snön, så jag gleed X antal meter efter min kära hund som sedan stannade när han kom ifatt den stackars lilla hunden...
jag skämdes och bad om förlåtelse till den andra hundägaren, och allt gick bra, men sen när ja ställde mig upp så insåg jag att det var väldigt många som tkt att det hade sett roande ut, så jag vände och gick hem..
mötte mamma på altanen gav henne HUNDJÄVELN, gick in bytte till mammas vinter kängor och hoppades på bättre tur denna gång. Och absolut så gick det bättre med RIKTIGA skor på sig, så ja tror jag ställer dom där jäävla uggsen på hyllan imorgon när jag ska ut och gå med min kääääära hund!!!!!! HA :)




Men jag har också varit på Redbrick med Evelina ikväll! vi åt god mat, drack én cider och tog en värmande shot ! :) men kära johan och fredrik skulle minsan ha lite roligt innan man kunde gå, dom hade mig som mål när dom kastade med små knivar, den som kom närmast mig skulle vinna, fredrik var nära på att träffa mig i benet ! haha :D 
men sedan gick jag och eve till bion och insåg att den redan hade börjat när vi kom in ! jävla otur...
men vi hade inte missat mkt, och det slutade med att den var super bra !
Tack gumman för en mysig söndagskväll !! <3





Nu blir det gossipgril och sen godnatt ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0